دکترخسروی:وزارت خارجه ازمتخصص ترین کارشناسان بهره منداست
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

تربت حیدریه-ایرنا- نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه جمهوری اسلامی از متخصص ترین و متعهد ترین کارشناسان سیاسی ایرانی در مقابله با جهان استکبار بهره مند است.

 

ˈابوالقاسم خسرویˈ چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی، افزود: وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی دانشگاهی از متخصص ترین و متعهد ترین کارشناسان سیاسی و دیپلماتهای خبره است که در عین حال متعهد به اصول و ارزشهای نظام و انقلاب و فنون دیپلماسی هستند.

وی گفت: وزارت خارجه ایران برای احقاق حق ملت ما در برابر قدرتمندترین دیپلماتهای عالم، خدمتی بزرگ ارایه کردند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رییس جمهور از همان اولین روزهای کاری دولت با یک کاسه کردن سیاست خارجی،امور را دراین حوزه به اهلش سپرد که فرزندان این مرز و بوم در این مدت کوتاه موجب تحولات کم نظیر در عرصه مناسبات و مراودات خارجی جمهوری اسلامی شدند.

خسروی افزود: توافق هسته ای ایران با غرب اثبات کرد که به گفته رهبر معظم انقلاب این توافقات دشمنان و بدخواهان ملت ایران را به انزوا و ضعف سوق داد و ما رو به جلو و پیشرفت هستیم.

وی بیان کرد: در مساله هسته ای رقبا و دشمنانی که تا همین دیروز انرژی صلح آمیز هسته ای را به رسمیت نمی شناختند، اکنون کنار میز مذاکره حاضر شده و شرایط ما را در دستیابی به انرژی صلح آمیزهسته ای به رسمیت می شناسند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما درفرایند موضع گیری نسبت به توافقنامه هسته ای بخوبی دوستان و دشمنان واقعی خود را بیش از پیش شناختیم به طوری که بسیاری از کشورها و دولت ها ماهیت و نیت حقیقی خود را نسبت به جمهوری اسلامی آشکار کردند.

خسروی افزود: در این دور از مذاکرات هسته ای ثابت شد که رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع ، جنگ طلبان و تندروهای خشونت طلب در دنیا با مخالفت شدید با این توافق و شماتت طرفین، دنبال صلح و ثبات در عرصه بین المللی نیستند.





تاریخ: چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 370
بازدید کل : 110109
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت